Ingatlanpiaci tanácsadó blog

Szörnyű ingatlanos fotók #6

2018. április 05. - Szűcs Attila Ingatlanpáholy

Méltán közkedvelt fotósorozatom már a 6. részéhez érkezett. Ebben az évben még nem volt rész így ideje volt már összeszednem magam és kirakni ezt a posztot: úgy látszik a rossz fotók végtelen mennyiségben készülnek itthon és külföldön egyaránt. Az előző öt bejegyzésemhez linkek a képek alatt, a poszt végén találhatóak.

Értem én hogy mit akart, de ettől a konyhától rémálmaim lesznek:
bad-photo-1.jpg

A halott állatok tetemei biztosan segítenek eladni egy házat? Én kétlem.
bad-photo-4.jpg

Öm... megkérdezhetem, mi folyik ott a háttérben? Később vettem észre hogy a fotós mintha félmeztelen lenne - a tükörben látszik. Ez egy felettébb fura kép :D
bad-photo-3.jpg

"Nem volt időnk sütőt venni, be tudnál nekem oda Photoshoppolni egyet?" -hát persze!
fullsizerender-9.jpg

Rendben. Ez most akkor mi is?
crazy-cat.jpg
Az igazi igényes ingatlanos mindig magát is fotózza a tükörből! Nem lehetett volna megoldani enélkül?
people4.jpg

Egy kameraállvány az ágy mellett és így felrakva az ingatlanhirdetés. Ez se semmi, mindenki gondoljon amit akar :)
camra.jpg

Egy igazán szomorú karácsonyfa a garázsban.
christmas.jpg

A két medve szimbolizálni hivatott a vevőt és párját? Fura az egész feeling.
bear.jpg

Nagy kedvenc: lefotózod a fotót a monitoron, majd feltöltöd számítógépre és feltöltöd. LOGIKA LVL999
photo-of-a-photo-2.jpg

Mára ennyi, kaptam még kismillió érdekeset, de egyelőre be kell érnetek az előző öt felhozatallal: Az első, a második, a harmadik, a negyedik és az ötödik rész itt kattintható, remélem az unalmas hétköznapokba tudok egy kis mosolyt csempészni ezekkel a gyűjteményekkel :)

Ha te is belebotlasz ilyen képekbe, bátran küldd el nekem!

Szép napot mindenkinek!

Attila

A bejegyzés trackback címe:

https://ingatlan.blog.hu/api/trackback/id/tr9117763722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása